Overslaan en naar de inhoud gaan
Goodzo

Goodzo levert uiteindelijk een betere dienstverlening dan dat wij zelf zouden kunnen doen

Steven van Bemmel is Manager ICT en Market & Data Analytics bij FME, de ondernemersorganisatie voor de technologische industrie. De afgelopen jaren heeft hij zijn afdeling zien veranderen: van een afdeling dat alles op het gebied van ICT zelf deed, transformeerde het naar een regie-organisatie.

Op deze manier werkt FME samen met verschillende partners, waar Goodzo er ook één van is. “De kennis die ze hebben is uitgebreid, zowel voor oplossingen op servicegebied als Cloud migraties en serverbeheer. Het levert ons uiteindelijk zelfs een kostenbesparing op. Maar nog belangrijker is dat onze mensen tevreden zijn. Bij FME werken mensen met hele hoge verwachtingen, maar Goodzo voldoet daar keer op keer aan.” Maarten, Managing Consultant bij Goodzo, is bij het hele traject betrokken geweest. Samen met Steven kijkt hij naar wat er de afgelopen jaren allemaal is veranderd.

Steven: "Het is nogal een transitie, om van inhouse IT naar outsourced IT te gaan. Maar wat Goodzo direct onderscheidde, was de persoonlijke benadering van deze samenwerking. We werken met stuk voor stuk betrokken Goodzo'ers, die altijd bereid zijn om een stapje extra te zetten. Dat merken we echt, daar ben ik ontzettend blij mee. En niet alleen ik, ook de medewerkers van FME zijn erg tevreden."

Maarten: "Dat is voor ons heel erg belangrijk. Voor een organisatie is dit namelijk best een uitdaging. In dit geval betekende het voor de mensen van FME bijvoorbeeld dat ze niet meer op ieder moment van de dag bij een fysieke helpdesk terecht konden. Er zijn nog maar twee momenten in de week waarop dat kan, maar we zijn wel altijd digitaal en telefonisch bereikbaar."

Natuurlijk was dat evenwennen, maar iedereen is erg te spreken over de bereikbaarheid, klantvriendelijkheid en oplossingsgerichtheid van de servicedesk van Goodzo. Ook nu onze medewerkers niet meer op ieder moment fysiek binnen kunnen stappen.

Maarten: "Wat helpt, is dat de mensen van FME ook open staan voor nieuwe dingen. Daar gedijt Goodzo ook het beste op, het maakt samenwerken een stuk eenvoudiger en succesvoller. In dit geval zien ze dat we hun problemen ook telefonisch en digitaal heel goed kunnen verhelpen."